Ahad, 2 Mac 2014

JAMUAN PERPISAHAN DAN PERTUKARAN GPK PENDIDIKAN KHAS

Tarikh        : 20 Februari 2014 ( Hari Khamis)
Masa         : 1.30 Petang
Tempat      : Restoran Penyu, Paka

       Pada hari khamis 20 Februari 2014 merupakan hari terakhir GPK Pendidikan Khas, Encik Baharudin bertugas dan berkhidmat serta mencurah bakti selama lebih kurang 2 tahun 9 bulan di SK Paka II( jangka waktu yang terlalu singkat), Saya telah ditukarkan ke SK Tanjung Pati, Dungun ( Pertukaran Setara) juga sebagai GPK Pendidikan Khas di sekolah itu ( Perjawatan  GPK Pendidikan Khas Baru 2014 di SK Tanjung Pati ).Saya mengambil kesempatan ini merakamkam jutaan terima kasih yang tidak terhingga di atas kerjasama dan komitmen semua guru, ppm, murid-murid PPKI serta seluruh warga SEPADU sepanjang saya bertugas di sekolah ini.Syabas dan tahniah di atas semua kejayaan yang telah dicapai oleh PPKI SK Paka II. Teruskan momentum kecemerlangan di masa hadapan dan dikesempatan ini saya memohon kemaafan zahir dan batin jika ada salah silap serta kekurangan sepanjang saya menjalankan tugas di SK Paka II. SALAM PENDIDIKAN KHAS UNTUK SEMUA. Berikut beberapa gambar yang dapat dikongsi semasa jamuan tersebut. Terima Kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan